Objectius i competències
El Màster Universitari en Identitat Europea Medieval, d’acord amb el marc normatiu de l’espai europeu d’educació superior, promou competències que fan referència a la formació professional dels/de les futurs/es investigadors/es. Aquestes es divideixen en dos tipus: generals i específiques.
Generals |
Específiques |
CG1.- Aplicar els coneixements adquirits i la seva capacitat de resolució de problemes a entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seva àrea d’estudi. |
CE1.- Reconèixer l’existència dels debats historiogràfics en la Investigació sobre l’Edat Mitjana. |
CG2-Desenvolupar habilitats d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'informació que, sent incompleta o limitada, inclogui reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i la sentència. |
CE2-Realitzar anàlisi en el procés de recerca de la identitat en l'Edat Mitjana. |
CG3-Adquirir habilitats en comunicar els seus descobriments – i aquells coneixements i últimes que els sustenten – a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats. |
CE3-Aprofundir en la identitat de conceptes, la memòria i ideologia en l'Edat Mitjana europea. |
CG4.-Desenvolupar l'aprenentatge de les habilitats que els permetin continuar estudiant d'una manera que serà en gran mesura auto-dirigida o autònoma, fet que condueix a l'adquisició d'hàbits d'aprenentatge de formació continua. |
CE4-Avançar en el coneixement de les aportacions de l'època medieval en la construcció d'Europa. |
CE5-Aprofundir el coneixement de l'època medieval a través de les aportacions de la història, història de l'art, la literatura i la llengua. |
|
CE6-Aplicar la interdisciplinarietat com a instrument vàlid i transversal en l'estudi de la identitat europea Medieval.
|
|
CG5.- Incorporar el rigor en els plantejaments de treball, mètodes i elaboració de conclusions des del punt de vista científic i ètic. |
CE7-Explorar noves estratègies d'investigació en l'època medieval i proposar hipòtesis en l'àmbit d'Identitat Europea Medieval. |
CE8-Aplicar tècniques metodològiques per interpretar els documents, materials i fonts iconogràfics metodològics. |
|
CE9-Gestionar, millorar i aplicar els coneixements que va portar pel que fa a recursos de les TIC amb l'objectiu l'elaboració, presentació i comunicació de les dades històriques, documents, imatges i informes relacionats amb l'edat mitjana. |
|
CG6.- Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d’idees, sovint en un context d’investigació. |
CE10 - Promoure treball en equip, així com la coordinació i liderar iniciatives científiques relacionades amb l'edat mitjana. |
Ce11.-Usar la terminologia i les tècniques de comunicació acceptades per la historiografia i les disciplines implicades. |
CT5. Aplicar la perspectiva de gènere a les funcions pròpies de l'àmbit professional